Internetinis verslas – būdas savo veiklą pradėti visiems

Dabartiniais laikais imtis verslinės veiklos yra kur kas paprasčiau nei anksčiau. Internete gausų šaltinių pasisemti žinių iš jau tai bandžiusių ir sėkmingai įsikūrusių žmonių, būdų susidaryti tikslų planą ar nuspręsti dėl kitų aspektų.

Sakoma, kad šiais laikais net nesvarbi asmens lytis, amžius, išsilavinimo lygis, o progų pasireikšti ir užtvirtinti savo veiklą puikiai gali surasti kiekvienas norintis.

Tas puikiai pasimatė ir per koronaviruso pandemiją einančią per visą pasaulį. Daugelis žmonių išėjo iš nemėgstamų darbų, daugiau laiko skyrė naudingiau ir pagaliau ėmėsi verslo idėjos įgyvendinimo.

Šiame straipsnyje – apie pagrindines internetinio verslo tendencijas ir tai kuo jis skiriasi nuo tradicinių variantų.

Steigsite naują bendrovę? Įmonės steigimas nuo 99 eur.

Vyraujančios augimo tendencijos internetiniame versle

Natūralu, jog internetiniame versle paprastai dominuoja jaunesnės kartos specialistai, tiek kalbant apie tuos kurie nuo nulio pradeda savo verslą, tiek rūpinasi visais kitais savo veiklos aspektais.

Vis dėl to, manoma, jog tokia tendencija turėtų kiek keistis žvelgiant vis toliau į ateitį. Kaip pavyzdys, 2018 metų duomenimis net 23 procentai mūsų šalyje įsteigtų naujų įmonių užsiiminėjo prekyba internetu, tuo tarpu 2020 metais tai padidėjo iki 32 procentų.

Toks didelis procentalus augimas vos per keletą mėnesių indikuoja, tai jog tradiciniai verslo modeliai ir tendencijos keičiasi apskritai, net ir neatsižvelgiant į pačio žmogaus ypatybes.

Ko gero kiekvienas iš mūsų kuris bent kiek daugiau praleidžia skaitydami straipsnius internete yra girdėję sėkmės istorijų apie tai, kaip žmonės dėl pandemijos metė darbus ir ėmėsi tos veiklos kuri jiems patinka.

Tai visuomet malonu girdėti, na o internetinė prekyba iš esmės buvo pagrindinis to ramstis.

Daugiau moterų verslininkių – taip pat didesnis pozityvas

Kitas aktualus internetinio verslo aspektas – tai, jog vis daugiau atsiranda ir moterų verslininkių kurios pradeda savo verslą būtent tokiu. Tai ypač aktualu naujos kartos verslininkės, kurios vis drąsiau imasi rizikos visai kaip ir kolegos vyrai.

Žinoma, vyresnio amžiaus moterys, sako statistai, į bet kokią verslinę veiklą, ne tik tą kurios pagrindas yra internetiniai pardavimai žiūri kur kas atsargiau. Jos nėra pasiryžusios imtis tokia rizika, labiau bijo nesekmės ir mano jog apskritai jos neturi tiek būtinų žinių kiek reikia.

Kaip minėta, su jaunesne karta tokios tendencijos jau kiek artėja ties bendru lygumu, kadangi jaunesnės moterys į verslo pasaulį leidžiasi su kur kas didesne drąsa ir ryžtu.

Padeda ir tai, jog siūlyti galima bet ką

Galiausiai internetinio verslo tendencijas ir vis didesnį žmonių aktyvumą skatina ir tai, jog internete atsiranda vis daugiau prekių ir paslaugų. Žmonės perka vis daugiau ir vis įvairesnius dalykus, todėl tai, savaime suprantama, verslininkus taip pat skatina ieškoti įvairesnių galimybių.

Kartais būna ir taip, jog naujieji verslininkai internete suranda unikalią nišą ar būda išsiskirti net ir iš visiškai senų rinkos žaidėjų. Verslai kurie savo veiklą pradėjo fizine forma ir turi kur kas didesnį egzistavimo laikotarpį, neretai kur kas lėčiau adaptuojasi rinkos ir pirkėjų poreikiams.

Žinoma, jaunesniems verslininkams tai yra kur kas paprasčiau padaryti, kadangi jie dažniausiai kur kas geriau pažįsta tokias terpes kaip socialinės medijos, modernios rinkodaros galimybės, vartotojų patogumas apsiperkant internetu ir t.t.

Pabaigai

Šiame straipsnyje trumpai aptarėme šiuolaikinės prekybos internetu tendencijas. Galima sakyti, jog jaunesnė verslininkų karta pasižymi kur kas didesniu lankstumu ir drąsa, o interneto kaip kanalo universalumas suteikia galimybes praktiškai bet kam sėkmingai pradėti savo verslinę veiklą.